Zákaznická sekce - ITM INTERNET

ÚČETNICTVÍ V ITM CLOUDU    |    MICROSOFT 365    |    ČASTÉ OTÁZKY    |    O NÁS    |    KONTAKT
Přejít na obsah
Zákaznická sekce
Aplikace pro vzdálenou pomoc a praktické videonávody k nastavení a provozu služby Účetnictví v ITM Cloudu.
Stažení aplikace TeamViewer pro vzdálenou podporu
TeamViewer QuickSupport je aplikace pro okamžitou podporu vzdálené plochy, která nevyžaduje instalační ani administrátorská práva – jednoduše si jí stáhněte, dvakrát na ní klikněte a sdělte nám své ID a heslo.
Stáhnout vzdálenou podporu pro Windows


Stáhnout vzdálenou podporu pro MacOS


Videonávody k nastavení a provozu služby Účetnictví v ITM Cloudu
Nastavení připojení počítače ke cloudovému serveru v systému Windows
V tomto videonávodu si ukážeme, jak nastavit připojení počítače s operačním systémem Windows k serveru, který je nainstalován v ITM Cloudu.
Nastavení připojení počítače ke cloudovému serveru v systému MacOS
V tomto videonávodu si ukážeme, jak nastavit připojení počítače s operačním systémem MacOS k serveru, který je nainstalován v ITM Cloudu.
Práce s lokálními disky a soubory ve vzdáleném prostředí cloudového serveru
V tomto videonávodu si vysvětlíme rozdíl mezi lokálním a vzdáleným prostředím z pohledu práce se soubory a složkami, a ukážeme si, jak ukládat, nebo jak načítat soubory z lokálního disku našeho počítače ve vzdálené aplikaci.
FTPS klient pro přenos dat z lokálního počítače na cloudový server a naopak
V tomto videonávodu si ukážeme, jak z cloudového serveru, který je nainstalován v ITM Cloudu, zkopírovat aplikační data a zálohy účetního programu na lokální disk ve vašem počítači, nebo naopak, jak nahrát soubory na server, například zálohy účetního programu při přechodu do cloudu.
Portál aplikací RD Web Access pro přístup k účetnictví přes internetový prohlížeč
V tomto videonávodu si ukážeme, jak spustit přes internetový prohlížeč vzdálenou aplikaci ze serveru, který je nainstalován v ITM Cloudu a to bez jakéhokoliv nastavení připojení k tomuto cloudovému serveru.
Aktualizace nastavení připojení počítače ke cloudovému serveru v systému Windows
V tomto videonávodu si ukážeme, jak ručně aktualizovat, případně jak opravit připojení počítače s operačním systémem Windows k serveru, který je nainstalován v ITM Cloudu.
Uložení přihlašovacích údajů pro komfortní spouštění vzdálené aplikace z cloudového serveru
V tomto videonávodu si ukážeme, jak uložit přihlašovací údaje k serveru, který je nainstalován v ITM Cloudu, aby je nebylo nutné opakovaně zadávat při každém spuštění vzdálené aplikace.
Připojení úložiště Microsoft OneDrive nebo SharePoint ke cloudovému serveru
V tomto videonávodu si ukážeme, jak na serveru v ITM Cloudu nastavit přístup na cloudové úložiště OneDrive, případně SharePoint, a jak na něj uložit, nebo naopak jak z něj načíst soubory.
Nastavení Pohoda mServer na cloudovém serveru pro výměnu dat s účetním programem Pohoda
V tomto videonávodu si ukážeme, jak na serveru v ITM Cloudu nastavit komponentu Pohoda mServer pro zabezpečený přenos XML dat mezi účetním programem Pohoda a například internetovým obchodem, mKasou nebo jinou aplikací třetí strany.
Nastavení a používání vícefaktorového ověřování (MFA) při přístupu ke vzdálené aplikaci v ITM Cloudu
V tomto videonávodu si ukážeme, jak zvýšit zabezpečení přístupu ke vzdálené aplikaci pomocí vícefaktorového ověřování za pomoci mobilního telefonu se systémem Android nebo iOS..
Návrat na obsah